Hódítási állapot !

Friss topikok

  • dondody: Kitettem a linketeket a céhem blogjára. Nem várom el a viszonzását. Csak figyelmet érdemel a figye... (2011.04.06. 15:18) Derion Serege Bemutato' video' !
  • Adri <3: Jók a képek! :) Csak akor még kicsi volt a karim és nem tudtam meg nézni Ardir-ban :( (2011.01.01. 22:02) Tüzijáték !
  • Adri <3: Sziasztok nagyon jó lettek a Derion Seregé-nek a videói!:)Főleg a valódi arc!:) Jó a zene ott és j... (2011.01.01. 21:40) Üdv !
  • Tamás24: Kis ritkaságot mutatnék be. kepfeltoltes.hu/view/101231/ritkas_g_www.kepfeltoltes.hu_.png (2010.12.31. 14:43) Szövetse'g
  • SweetCute: @anol: Ömmm... Mit akar ábrázolni a rajz? (2010.11.01. 16:27) 1 érdekes ábra !

GM Multi :P

DerionSerege 2010.07.08. 00:25

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://derions.blog.hu/api/trackback/id/tr132137423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ART 2010.08.14. 23:55:36

Üdvözletem ismét! Sok témával kapcsolatban szeretnek most írni! Először is örülök, hogy szövetségeseink között tudhatjuk, a Falcon céhet is :)! Továbbá nagyon szeretnem megköszönni eddigi segítségüket! Akár a mai nap is, mivel segítettek és támogattak bennünket, hogy megszerezzük a jogot, a kastély-foglalásra! Természetesen mindez viszonzásra is kerül! Hisz a mi szövetségünk, talán az egyetlen Derionban, akik a szövetséget nem azért kötik hogy másokon átgázoljanak és learassák a babérokat!

ART 2010.08.15. 00:16:11

Második téma: Derioni körkép!
Derionban pár céh akik nagyobbacskának nevezhetőek! FightKlubb, Phönix, Pack, Vattacukik, Kree, DerionSerege! Sajnálatos módon, szerintem rajtunk kívül senki semmit se tud ezen céhekkel kezdeni!És ránk mindegyik neheztel, és mi is rájuk! Hogy miért?
Fight, pack, Phönix-szövetséget alkotnak, bár erejük így számottevő Derionban, egy Kastélyfoglaláshoz még nem elegendő, ha olyan jól védett, kastélyról beszélünk mint Ardir, vagy Hased volt! Összeveszésünk oka, pedig hogy felajánlotta a kree anno ha megy bármely céh Hased-ra, akkor adnak 3 csoportot bárkinek, viszont a sereg többi részét az adott céh-nek kell összehoznia! Én láttam, hogy ezt egyik céh sem fogja tudni teljesíteni úgy, hogy be is tudjuk venni Hasedet! Ezért is elegyedtem szóba ilyennincs nagyvezérrel, hogy mi lenne ha egyszer egy hétvégére félretennénk az ellentéteket, hogy bevegyük Hasedet! Beleegyezett a Pack, Fight, Phönix szövetség és a kree is! Mi Így 5-en elindultunk és bevettük Hasedet! Úgy gondoltam a szövetség így is marad és megyünk tovább! Jövő héten Ardir volt a cél, bár sajnos nem sikerült bevennünk! Közbe egyébb viták és "félreértések" merültek fel( amit ha most elmesélnék ebből eposz lenne inkább mint komment)de ezen érdekes szituáciok ellenére Ardirra rá tudtunk menni! Miután a terv nem sikerült, tovább terveztem, hisz Derion most végre összefogott jelszóval:)! Hát nem! Mikor ismételten megkerestem Ilyent, sok minden mellet tulajdonképpen azt mondta: "ti oda mentek ahova akartok, az erősebb kutya baszik" Innentől, merészelte a DS úgy gondolni, hogy mindenféle diplomáciai kapcsolatot megszakít, egy olyan szövetség mindhárom tagjával, akiket Ilyen képvisel!

ART 2010.08.15. 00:44:35

Harmadik téma: kree
A kree története és megerősödése, már hosszú időkre vezethető vissza! Számos kalandjaink közül, párat kiemelnék! Az egyik a nevezetes kree-s szétválás! Mikor is sokan elhagyták a céhet, az okok nem ránk tartoznak, bár érdekfeszítőek! És agyament, oszlatni akarta a kreet. Mindez fülembe jutván cselekvésre sarkalt! Hisz a kree volt akkoriban az utolsó védvonal, Derion kis céh-ei és a valorián szövetség közt! Én akkor ígéretet tettem agyamentnek hogy a DS lemegy velük délre és szembeszál azon 3 valorián céhvel akik ellehetetlenítették Derion déli várfoglalásait! Ekkoriban épp északon tevékenykedtünk a FightKlubb támogatásával, ami nem került viszonzásra mivel, a kree azonnali segítségére volt szükség, hogy Derionnak esélye legyen bármiben a valoriánok ellen! Azóta a FightKlubb ezért gyűlöl bennünket, bár az akkor meg kisebb céhek megerősödése Pack, Fight, Phönix -ennek volt köszönhető! Pontosabban annak, hogy délen tartottuk a nagy valorián céheket, hogy északon tudjanak foglalni és megerősödni a kissebb Derioni céhek! Meg is lett az eredménye, a Fight, pack, Phönix szövi képviselőjét had idézzem ismét: "az erősebb kutya baszik"
A kree ismét ugrásszerűen megerősödött, majd elfelejtett, míg minket kempeltek a valok, de legalább Derion megerősödött! Bár ezen döntésünket utólag bánom, de nagyon!

Santaangel 2010.08.16. 07:52:40

@ART: huh .. ez aztán a komoly leirat.Minden tiszteletem mellett azonban van a éremnek 1 másik oldala is.Nem kétlem a DS-ben kitűnö tagok vannak csak sajnos meg meg bújnak az agresszorok is.
Amennyiben a DS elgondolkodna s a napi agressziókat is kezelné a véleményem szerint az össze fogas megszületne.
Figyelmedbe ajánlom a tegnapi napot ahol a kree lekötötte a Hunters és a Valorianok sokaságát igy nem volt nehéz kastélyt foglalni.Ugye azt senki nem gondolja komolyan hogy akár a kree is egyedül egy 80+os zsoldosokkal feltuningolt céhet megtud állítani.Tyco kastélyban mi helyt álltunk s a sokszoros túlerő miatt vesztettünk.
Zárszónak:Hiszem azt ha a Ds kigyomlálná az agresszorokat a soraiból 1 komoly s nagy derioni szövetség jöhetne létre.Amennyiben bárki megsértettem írásommal itt kérek elnézést de ez az én egyéni véleményem.

ART 2010.08.17. 03:18:00

Üdvözletem! Nem sértettel meg, ezt a blogot épp azért hoztuk létre mert sérelmek, és viszont sérelmek terén, sőt egyéb téren sincs semmilyen párbeszéd Derionban! A hivatalos fórum erre nem megfelelő, és a céhek közötti tárgyalások sem elegendőek, ahhoz hogy ez létrejöjjön! A Hunters blogja remek, de az Valorián blog! Elsőnek is a szövetségről, azt szeretnem mondani, hogy úgy tudom, a legelső érdemleges megmozdulása Derionnak, Hased bevétele volt! És az egymással nem beszélő céhekkel én és Messalina beszéltük le, hogy egyszer hétvégére arra az 1-2 órára tegye mindenki félre személyes sérelmeit, és egyéni érdekeit! Ez megtörtént, és nem kérte a DS hogy övé legyen a kastély, nem kért elismerést se semmit, utánna sem! De mindezek után azt se vártam volna , hogy azt mondják nekem szövetségeseink, hogy: "az erősebb kutya baszik"(és hogy nincs szükség ránk)
Ami az agresszorokat illeti, vannak emberkék, akiket tőlünk más céhekben nem szeretnek! Hogy más céheknek tetszenek e az embereink nem érdekel! Lehet én sem kedvelek kree böl embereket, mégis volt hogy segítettünk a kreenek, vagy bárki másnak!
Tudod ez olyan dolog, hogy Hackhu vagy Messalina, nem a legközkedveltebb emberek köreitekben, de azért "bunkok" ha lehet így nevezni, mert épp olyan sérelmeket viseltek el, más céh játékosaitól, mint mostanában ti tőlük! A dolog oda vissza igaz! Kree tagok, vagy épp vattacukor tagok a mai napig 61 es titkoson huzzák előlem a mobokat, míg én már 1 órája azon a helyen vagyok tp potival! A gombát épp oly előszerettel verik le elölünk, mint mi mások elől! Egy külömbséget látok csupán, a két dolog közt, ti ezt szóvá teszitek most hogy visszaadjuk, mi meg meg se szólalhattunk! Vagy ha igen üres fülekre talált! A szövetség fordult el tőlünk nem mi a szövetségtől! És szeretném megtudni, Ilyennincs miért, és kinek a nevében merészel olyan kijelentést tenni, hogy: "Hogy a DS el való szövetség csak érdekszövetség volt, nincs szükségünk rátok!" és " az erősebb kutya baszik!" -Hased kastély bevétele után?
Ez az első kérdés amit tisztázni kellene.
A második, hogy a DS-t milyen alapon árúloza le bárki mind-cheten?
Mi nem paktáltunk le soha a valóriánokkal, nem beszéltünk meg egyetlen várfoglalást kastélyharcot megnemtámadást, semmit sem! És talán nem hazudok, ha azt mondom, Derionban majdnemhogy csak mi vagyunk ezzel így!
A Kastélyfoglalásainkat nem mérjük semmihez.
Szerencsénk volt a kastélyokkal, és ennyi!
Bár azt nem értem, Ardirt ennyi munka és fáradtság után, Valorok feladva miért támadtak hírtelen Tykoonra? (ezt tényleg nem értem, nem kötözködés, nem félreértendő)

ART 2010.08.17. 03:35:49

Szia örülök, hogy írtál! Hisz Derionban épp az a baj, hogy nincs párbeszéd, a tárgyalások nem elegendőek, a fórum nem épp erre van hogy egymás, vitáit megvitassuk, és a HUntersblog remek, de Valorián! Írtam már választ de az túl hosszú volt ezért, ketté osztanám a választ is!
Első a szövetség!
Derionban az első érdemleges szövetségi megmozdulás Hased bevétele volt! Amit egymással a sérelmek miatt beszélni képtelen Derioni céhekel én és Messalina kommunikáltunk le. Mindenki beleadott amit tudott és a siker garantált volt! A Ds nem követelt sikereket vagy elismerést magának, de a sikeres befoglalás után, Ilyenincs következöket modta nekem: "a Ds el valo szövetség csak érdekszövetség volt, nincs szükségünk rátok" és-" az erősebb kutya baszik" ezen mondatokon, kicsit megsértődve, nem kívántam újjabb sikereiben támogatni a szövetséget....
A kastélyfoglalásokkal szerencsénk volt, de az ismételten nem hagy nyugodni, hogy Mind cheten leárulózták a DS-t -miszerint lepaktáltunk a Valóriánokkal!
-A DS semmilyen szövetséget nem kötött soha a valóriánokkal, sem megnemtámadást sem semmi mást!Nem folytatunk kémkedést sem Derioni sem valórián céhekkel szemben sem!!!
-és van tudomásom más céhek ilyen jelegű tevékenységeiről
A DS-t ezzel a váddal illetni nem lehet SENKINEK sem! Szerintem ha ezen vitás kérdéseket tisztáznánk, ismét készen állna egész Derion hogy egy nagy szövetség létrejöjjön!

Santaangel 2010.08.17. 15:12:26

@ART: Tisztelt barátom.
MI lenen ha 1 x félre tenné minden céh a sérelmeit és 1 zászló alatt elözönlené a hadtereket? hacku játékban nem kedvelem ez igaz de ö is ember s szerintem itt éli meg rejtett gonoszkodásait amit az életben nem tud meg tenni.
Ilyennincsröl javaslom nézz körül nálam a blogban érdekes leírat készül ma : 1 diktátor cimmel Ilyennincs dolgait taglalja a hercegi cim ig,ha elolvasod megérted miért s miképpen vélekedik ö.

A napi kis bosszantások s egyéb : littleijasz velem is magjátszotta a mob elhuzást nem is egyszer meg 60+os koromban.Lehet haragudni érte ha ez történik de elmúlik a nap s a gond is elmegy.A véleményem ha minde céh megakad ilyen kis dolgokon akkor sajnos soha nem lessz baratság s segitség s a valorok csak nevethetnek rajtunk a beépitet embereikkel.
irtad ezt :Bár azt nem értem, Ardirt ennyi munka és fáradtság után, Valorok feladva miért támadtak hírtelen Tykoonra? (ezt tényleg nem értem, nem kötözködés, nem félreértendő)
Az én véleményem hoyg Axxenak s valoroknak a Kree az ellenség s sajnos ahol a kree van ott vannak a nagyjaik harcolni.Szerintem inkább örülni kéne hogy a kree céh birkózik a valor ugymond "hősökkel" mig a többi céh szinte levegőt vehet.
Elöre bocsájtom ez amit itt leírtam személyes s szubjektiv véleményem.

ART 2010.08.17. 17:20:53

Épp a ti véleményetek szerint, azért nem jön létre a szövetség, mert Hackhu, littl, messa, az agressorok, nem megfelelő magatartás...stb! Ezen sérelmeket hozod fel ara miért vagyunk ilyenek, és mivelhogy ilyenek vagyunk nincs szövettség! Én konkrét okokat mondtam, melyek üres fülekre találnak most is! A blogodat megnézném de nem tudom hol találhatom. Ardiri-választ ismételten nem fogadhatom el tényként, hisz a Kree eddig is védte Tykoont ahogy a valok, ardirt! Mégis csak most fordult elő hogy Ardirt nem védve kellően egész valorián a kree-nek ugrott! Nem mintha számítana ez valamit, csak érdekelne :)! Ilyenincs krónikályát el fogom olvasni, bár nincs olyan magyarázat ami elmesélné, vagy bemesélné nekem hogy mondhat egy felelős vezető egy szövetségesének olyant hogy az "erősebb kutya baszik" vagy hogy " a DS árulo"
Előbbiekért egy személyes bocsánatkérést, utóbbiakért egy mind chetben történő, nyilvános bocsánatkérést minimum elvárnék!

ART 2010.08.17. 18:06:28

Nem szeretnék undok lenni Santa látom erőfeszítésedet, hogy végre legyen már valami Derionban! Én is, és előttem is sokan megpróbáltak már egységet létrehozni Derionban, most is az a célom nekem is! De mint céhvezér a céhemet képviselnem kell! Minden céhvel megvan a történetünk és sérelmek, és ezen sérelmeket már félrettem egyszer tízszer 100 szor! Mikor megbeszéltünk valamit valakivel elmentünk ott voltunk, majd viszont segítség nem történt, ismét sértődés majd a nagy egység képe, és ígéreteké! Ismét félretéve a sérelmeket elindultunk majd a végén ismét csak pofon következett!
Mint most legutóbb! Míg rá nem jöttem, ez nem egy szép állom! Ahhoz, hogy Derionban egység szülessen, egyenrangú partnerek kellenek, hogy szövetség szülessen szövetség kell(valódi)! A baj a nagy céhekkel, hogy egy szövetség hallatán mindenki összegyűl elveszi amit csak tud és nem ad bele semmit sem! Mindenki elveszi a másiktól amit akar, ezért bocsánat kérést hiába várnék azért mert leárulózták céhünket, de mindenki elvárná hogy korrektek legyünk, segítsünk ismét másoknak hogy aztán eldobjanak bennünket a következő ilyen lehetőségig! Ha először fordult volna elő azt mondanám véletlen, de már sokszor eljátszottuk ezt! A nagy céhek Derionban komolytalanok mert nem vesznek komolyan semmit, magukon kívül! Nem veszik komolyan a szövetséget csak addig míg, hasznot nyújt, és míg el nem vettek mindent szövetségeseiktől amit csak tudtak! A céhek vezetése és vezetői nagyon nehezen változnak meg, szinte soha! Nem fogok senkivel szövetkezni a nagyok közül míg meg nem értik azt, ha adunk valamit visszavárjuk, a szövetség minden feltétele és szabálya mindenkire tartozik egyformán! A kree megsértett az árulózással, Ilyen pedig, elárúlta saját szövetségesét és megalázta a DS-t kijelentéseivel! Én egy következetes ember vagyok és addig a DS nem fog megmozdulni, míg ezen sérelmeket a sértők nem orvosolják! (és itt nem mobhuzogatásokrol vagy gombáról van szó)
Érdekes hogy szövetségeseink, bár kissebb céhek, mindig állták a szavukat és mi is álltuk a szavunk részükre! Erre az egyszerű mintára a nagy és dicső derioni céhek miért képtelenek? Hased után a DS-t miért kellet elküldeni minden ok nélkül? (elárulom: mert azt hitték megtehetik mivel nélkülünk is fog menni) Megtehetni megtehették, menni megy nélkülünk is...csak most utólag akkor nem kell sírni, miért ilyen gonosz a DS!

Santaangel 2010.08.17. 22:00:27

Kedves Art.
Az általam leirtak egyéni vélemény s a sajátom.Én nem hoztam fel sérelmeket mert már nem sérelem hanem múlt.Érdekesen fogalmazol :Ezen sérelmeket hozod fel ara miért vagyunk ilyenek, és mivelhogy ilyenek vagyunk nincs szövettség! Én 1 egyszerü blogger vagyok aki szeret GOAzni s nem nézheti tétlenül ha valaki nyilvánosan ugymond már bocsánat kifejezésért sir.Nem értem ha te vezetö vagy miért nem vagy kicsit nyitottabb.Szun-cu két mondata idevágó a háború müvészetéböl:
el kell érnünk, hogy a nép ugyanúgy gondolkodjék, mint uralkodója, s így képes
legyen vele együtt meghalni, képes legyen vele együtt élni, anélkül, hogy félelmet vagy
kétséget ismerne.
aki igazán ért a hadviseléshez, úgy töri meg az idegen sereget, hogy nem vív csatát
vele; úgy foglalja el az idegen városfalat, hogy nem ostromolja meg; úgy semmisíti
meg az idegen fejedelemségeket, hogy nem tart sokáig (a háború).

ezen 2 idézet nagyon tükrözi azt a vezetöt aki majd a derion-i egységet vezeti.Az én olvasatomban a vezetö az aki irányit s körbe veszi magát olyan embrekkel akik a legjobban végzik amunkájukat.El kell a véleményem szerint tekinteni a sérelmektöl s összetartva uralni a 4 kastélyt.Derionnak megvan az ereje hozzá, de mig a 4 vezér nem képes közös kompromisszumot találni addig a Derion-i egység csak álom marad s marakodhat a céhek tömkelege a terület foglalásokon.

Elöre bocsájtom ez amit itt leírtam személyes s szubjektiv véleményem.Még mindig
süti beállítások módosítása